Home>Nieuws>Welkom nieuwe leerkrachten bij Stichting Quo Vadis!

Welkom nieuwe leerkrachten bij Stichting Quo Vadis!

Met trots kunnen wij mededelen dat wij deze maand weer veel nieuwe leerkrachten hebben mogen verwelkomen binnen onze organisatie. Voor deze nieuwe leerkrachten wil Quo Vadis een goede basis neerzetten. Om ervoor te zorgen dat deze leerkrachten zichzelf nog beter kunnen ontwikkelen, hebben wij hen gekoppeld aan speciale “begeleiders startende leerkrachten”. Zij maken de nieuwe leerkrachten wegwijs in het beroep en richt en zich in het bijzonder op de professionele ontwikkeling van de starter. De starters kunnen met alle vragen of problemen bij hun begeleider terecht.

Daarnaast worden nieuwe leerkrachten uitgenodigd voor een informatiebijeenkomst waar ze informatie krijgen over o.a. de organisatie, de scholen, de begeleiders, de instanties waar Quo Vadis mee samen werkt en een aantal systemen waar Quo Vadis mee werkt. Wij hebben dit schooljaar voor de tweede keer┬ázo’n bijeenkomst georganiseerd en de reacties waren erg enthousiast!

Stichting Quo Vadis wenst de nieuwe leerkrachten een leerzame, maar zeker ook een leuke tijd toe!!