Home>Nieuws>Welkom nieuwe medewerkers bij Stichting Quo Vadis!

Welkom nieuwe medewerkers bij Stichting Quo Vadis!

Met trots kunnen wij mededelen dat wij dit schooljaar weer veel nieuwe leerkrachten en onderwijsassistenten mogen verwelkomen. Quo Vadis wil deze nieuwe medewerkers een goede basis bieden door hen te koppelen aan een begeleider. Zo’n begeleider startende leerkracht maakt de nieuwe medewerker “wegwijs in het beroep”.

Op 21 augustus was er een introductiebijeenkomst voor de ongeveer 20 nieuwe medewerkers. Zij maakten kennis met hun begeleider, de bestuurder, beoordelaars en de afdeling P&O. Zij kregen informatie over de organisatie, de scholen, de rol van de begeleiders en instanties waar Quo Vadis mee samen werkt. Driessen, de organisatie die de vervangingen voor Quo Vadis coördineert, was ook aanwezig om de werkwijze voor de nieuwe invalkrachten toe te lichten.

Er zullen nog meer bijeenkomsten georganiseerd worden voor nieuwe medewerkers, om elkaar te ontmoeten en ervaringen te delen. De reacties waren erg leuk om te horen!

Stichting Quo Vadis wenst iedereen een leerzame, maar zeker ook een leuke tijd toe!!